Bestellen & Bezorgen

De producten die wij verkopen hebben wij op voorraad. Wanneer je voor 12:00 bestelt, dan heb je het vaak al de volgende dag in huis. Bij grotere aantallen kan het zijn dat wij eerst moeten bijbestellen. Je krijgt dan op werkdagen nog dezelfde dag hier een melding van en je kan eventueel kosteloos de bestelling annuleren. Desgewenst is het ook mogelijk om vooraf te informeren naar de levertijd, mail dan het artikelnummer + de gewenste hoeveelheid naar service@compliment.nl.

Onze standaard vervoerder is PostNL, grotere pakketten worden verstuurd met Transmission. Bij beide partijen is het mogelijk om een track-and-trace nummer te ontvangen. Geen track-and-trace nummer ontvangen? Mail dan naar service@compliment.nl.

De verzendkosten voor Nederland bedragen €5,95, voor België €8,95 en Duitsland €9,50 . Vanaf €95,- rekenen wij voor alle landen geen verzendkosten.

Betalen

Bij Compliment.nl is er keuze uit de volgende betaalmethodes:

  • Bankoverschrijving
  • iDEAL
  • Bancontact
  • SOFORT Banking
  • Achteraf betalen via Billink

Achteraf betalen is mogelijk. Onze betaalpartner Billink doet tijdens het bestellen realtime een kredietcheck. Deze is automatisch en soms wat willekeurig. Mocht u hier onterecht niet doorkomen, mail dan de bestelling naar service@compliment.nl. Wij voeren de bestelling dan handmatig in en doen handmatig de kredietcontrole.

Garantie & reparatie

Dat is vervelend en lossen wij op. Mail naar service@compliment.nl, vermeld ordernummer en de beschadiging + beschadigde hoeveelheid. Wanneer mogelijk is het fijn om ook een foto erbij te voegen.

Inloggen

Het instellen van een nieuw wachtwoord kan via de volgende link: https://www.compliment.nl/my-account/lost-password/

Inloggen is mogelijk via de link: https://www.compliment.nl/my-account/. Wanneer je bent ingelogd, heb je toegang je vorige bestellingen en facturen en is mogelijk om het factuur en/of verzendadres te wijzigen.

Retouren & annuleren

Retourneren is eenvoudig, stuur het pakket retour naar onderstaand adres en stuur een mail naar service@compliment.nl. Vermeld daarin het ordernummer zodat wij het bedrag kunnen crediteren. Alle kosten worden vergoed behalve de kosten die u maakt voor het retourneren.

Heeft u een klacht over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft? Dan vragen wij vriendelijk dit door te geven via de e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen uw klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Compliment.nl
Edisonstraat 14
8801 PN Franeker

Telefoonnummer: 085 065 5746
E-mailadres: service@compliment.nl

Retouren
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Snoepgoedgroothandel.nl hanteert een retourtermijn van 14 dagen herroepingsrecht.
Binnen het retourneren is indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking, onbeschadigd en onbevuild.
Retouren dienen compleet te zijn. Als blijkt dat er onderdelen ontbreken wordt uw retour niet in behandeling genomen.
De pakbon moet altijd mee gestuurd worden anders wordt uw retour niet in behandeling genomen.
U kunt aangeven via service@compliment.nl aangeven of u een vervangend product wenst.
Wanneer u een verkeerd artikel of een artikel met een fout heeft ontvangen moet deze altijd terug. Alle retourkosten zijn voor ons als winkelier.
U kunt schade aan ontvangen artikelen binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling melden via e-mail of telefoon.
Het is niet toegestaan artikelen na de retourtermijn, tenzij het een garantie betreft

Wilt u een defect artikel retourneren op basis van een gegronde reden, dan zijn alle kosten binnen de garantietermijn voor ons, wel vragen wij eerst contact met ons op te nemen via service@compliment.nl of 085 065 5746 voor indicaties.
Wilt u een defect buiten de garantieperiode retourneren? Dan is het mogelijk dat een deel of alle kosten door worden berekend naar u, wel vragen wij eerst contact met ons op te nemen via service@compliment.nl of 085 065 5746 voor indicaties.
Waar kan ik de artikelen heen retouren?

Compliment.nl
t.a.v. Retouren
Edisonstraat 14
8801 PN Franeker

Crediteringstermijn & verwerkingstijd

Na het verwerken van uw retour zult u geïnformeerd worden over de status en verdere gang van zaken.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument
Bij een retour binnen 14 dagen het gehele bedrag inclusief de verzendkosten teruggestort.
Facturen
Het is niet mogelijk om uw adresgegevens te wijzigen op een bestaande factuur.
Zakelijke klanten ontvangen bij bestelling geen factuur maar een pakbon. Een factuur is later opvraagbaar via service@compliment.nl

Wat zien wij als een gegronde klacht?
Deze is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet of door nalatigheid
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

Load More

Antwoord op de vraag niet gevonden? Wij helpen graag.  Mail gerust naar service@compliment.nl of bel 085 065 5746. Of maak gebruik van onderstaand formulier.