Faq

Bestellen & Bezorgen

De verzendkosten voor Nederland bedragen €5,45 ex. btw, voor België €6,95 ex. btw en Duitsland €8,99 ex. btw . Vanaf €95,00 bezorgen wij gratis in Nederland en België. In Duitsland vanaf €195,00.

Wij rekenen een eenmalige bijdrage. Ongeacht de grootte van de bestelling. Prijzen zijn exclusief btw

  • Frankrijk: €13,99
  • Finland: €20,00
  • Tsjechië: €19,99
  • Polen: €19,99
  • Denemarken: €14,99
  • Luxemburg: €12,50
  • Oostenrijk: €15,00
  • Zweden: €19,99

Helaas. Voor grotere bestellingen kunnen we een uitzondering maken maar kleinere bestellingen zijn niet op te halen en worden bezorgd via PostNL of een andere vervoerder.

Ja, ook particulieren kunnen bij onze groothandel bestellen. Betalen kan via iDEAL, bankcontact of betalen achteraf via Billink.

Heb je een account bij Compliment.nl? Ga dan naar je account en kijk bij het tabblad bestellingen. Bekijk vervolgens de order die je nog een keer wilt bestellen. Daar vind je onder de order, de link voor Opnieuw bestellen. Alle producten van je vorige bestelling verschijnen dan in je winkelmand die je vervolgens kunt aanpassen.

De producten die wij verkopen hebben wij op voorraad. Wanneer je voor 12:00 bestelt, dan heb je het vaak al de volgende dag in huis. Bij grotere aantallen kan het zijn dat wij eerst moeten bijbestellen. Je krijgt dan op werkdagen nog dezelfde dag hier een melding van en je kan eventueel kosteloos de bestelling annuleren. Desgewenst is het ook mogelijk om vooraf te informeren naar de levertijd, mail dan het artikelnummer + de gewenste hoeveelheid naar [email protected].

Onze standaard vervoerder is PostNL, grotere pakketten worden verstuurd met Transmission. Bij beide partijen is het mogelijk om een track-and-trace nummer te ontvangen. Geen track-and-trace nummer ontvangen? Mail dan naar [email protected].

Betalen

Ja dat is mogelijk. Ben je particulier? Kies dan voor ‘betalen achteraf via Billink’. Billink maakt vervolgens de keuze of je kunt betalen achteraf.

Ben je een zakelijke klant? Als je een vast telefoonnummer en zakelijk mailadres invult dan kun je tijdens het bestellen kiezen voor de betaalmethode ‘betalen achteraf’. Soms doen we dan vooraf nog een kredietcheck en er mag maximaal 1 factuur openstaan maar voor de rest geen ingewikkelde procedures of regels.

Het IBAN van Compliment.nl is NL 43 RABO 0310 9132 84. Het BIC nummer voor internationale betalingen is: RABONL2U.
Let op: Heb je gekozen voor betalen achteraf via Billink, dan moet je het bedrag overmaken naar de bankrekening van Billink en niet naar die van Compliment.nl.

Bij Compliment.nl is er keuze uit de volgende betaalmethodes:

  • Bankoverschrijving
  • iDEAL
  • Bancontact
  • SOFORT Banking
  • Achteraf betalen via Billink

Achteraf betalen is mogelijk. Onze betaalpartner Billink doet tijdens het bestellen realtime een kredietcheck. Deze is automatisch en soms wat willekeurig. Mocht u hier onterecht als zakelijke klant niet doorkomen, mail dan naar [email protected]. Wij voeren de bestelling dan handmatig in en doen handmatig de kredietcontrole. Let op; deze optie geldt alleen voor zakelijke klanten.

Mocht je als particulier niet worden geaccepteerd door Billink dan kun je het snelst, rechtstreeks contact opnemen met Billink via [email protected] of via 0900-0400031

Garantie & reparatie

Lees de algemene voorwaarden op onze website

Dat is vervelend en lossen wij op. Mail naar [email protected], vermeld ordernummer en de beschadiging + beschadigde hoeveelheid. Wanneer mogelijk is het fijn om ook een foto erbij te voegen.

Inloggen

Het instellen van een nieuw wachtwoord kan via de volgende link: https://www.compliment.nl/my-account/lost-password/

Inloggen is mogelijk via de link: https://www.compliment.nl/my-account/. Wanneer je bent ingelogd, heb je toegang je vorige bestellingen en facturen en is mogelijk om het factuur en/of verzendadres te wijzigen.

Retouren & annuleren

Retourneren is eenvoudig:

  1. Stuur een mail naar [email protected]. Vermeld daarin dat je gaat retourneren, de reden en je ordernummer. We kunnen je retour dan sneller verwerken.
  2. Stuur je bestelling retour naar onderstaand adres. Plaats op de doos of in de doos je ordernummer. .

Alle kosten worden vergoed behalve de kosten die u maakt voor het retourneren.

Onze gegevens:
Compliment.nl
afd. retouren
Edisonstraat 14
8801 PN Franeker

Beschadiging of het verkeerde product ontvangen? Mail naar [email protected] en u ontvangt een gratis retourlabel per mail.

Telefoonnummer: 085 065 5746
E-mailadres: [email protected]

Retouren
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Compliment.nl hanteert een retourtermijn van 14 dagen herroepingsrecht.
Binnen het retourneren is indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking, onbeschadigd en onbevuild.
Retouren dienen compleet te zijn. Als blijkt dat er onderdelen ontbreken wordt uw retour niet in behandeling genomen.
De pakbon moet altijd mee gestuurd worden anders wordt uw retour niet in behandeling genomen. U kunt aangeven via [email protected] aangeven of u een vervangend product wenst.
Wanneer u een verkeerd artikel of een artikel met een fout heeft ontvangen moet deze altijd terug. Alle retourkosten zijn voor ons als winkelier.
U kunt schade aan ontvangen artikelen binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling melden via e-mail of telefoon.
Het is niet toegestaan artikelen na de retourtermijn, tenzij het een garantie betreft

Wilt u een defect artikel retourneren op basis van een gegronde reden, dan zijn alle kosten binnen de garantietermijn voor ons, wel vragen wij eerst contact met ons op te nemen via [email protected] of 085 065 5746 voor indicaties.
Wilt u een defect buiten de garantieperiode retourneren? Dan is het mogelijk dat een deel of alle kosten door worden berekend naar u, wel vragen wij eerst contact met ons op te nemen via [email protected] of 085 065 5746 voor indicaties.
Waar kan ik de artikelen heen retouren?

Compliment.nl
t.a.v. Retouren
Edisonstraat 14
8801 PN Franeker

Crediteringstermijn & verwerkingstijd

Na het verwerken van uw retour zult u geïnformeerd worden over de status en verdere gang van zaken.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument
Bij een retour binnen 14 dagen het gehele bedrag inclusief de verzendkosten teruggestort.
Facturen
Het is niet mogelijk om uw adresgegevens te wijzigen op een bestaande factuur.
Zakelijke klanten ontvangen bij bestelling geen factuur maar een pakbon. Een factuur is later opvraagbaar via [email protected]

Wat zien wij als een gegronde klacht?
Deze is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet of door nalatigheid
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

Retourneren is eenvoudig:

  1. Stuur een mail naar [email protected]. Vermeld daarin dat je gaat retourneren, de reden en je ordernummer.
  2. Stuur je bestelling retour naar onderstaand adres. Plaats op de doos of in de doos je ordernummer. Wij kunnen dan sneller het bedrag terugstorten.

Alle kosten worden vergoed behalve de kosten die u maakt voor het retourneren.

Beschadiging of het verkeerde product ontvangen? Mail naar [email protected] en u ontvangt een gratis retourlabel per mail.

Onze gegevens:
Compliment.nl
Edisonstraat 14
8801 PN Franeker

Telefoonnummer: 085 065 5746
E-mailadres: [email protected]

Heeft u een klacht over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft? Dan vragen wij vriendelijk dit door te geven via de e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen uw klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Retouren
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Compliment.nl hanteert een retourtermijn van 14 dagen herroepingsrecht.
Binnen het retourneren is indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking, onbeschadigd en onbevuild.
Retouren dienen compleet te zijn. Als blijkt dat er onderdelen ontbreken wordt uw retour niet in behandeling genomen.
De pakbon moet altijd mee gestuurd worden anders wordt uw retour niet in behandeling genomen. U kunt aangeven via [email protected] aangeven of u een vervangend product wenst.
Wanneer u een verkeerd artikel of een artikel met een fout heeft ontvangen moet deze altijd terug. Alle retourkosten zijn voor ons als winkelier.
U kunt schade aan ontvangen artikelen binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling melden via e-mail of telefoon.
Het is niet toegestaan artikelen na de retourtermijn, tenzij het een garantie betreft

Wilt u een defect artikel retourneren op basis van een gegronde reden, dan zijn alle kosten binnen de garantietermijn voor ons, wel vragen wij eerst contact met ons op te nemen via [email protected] of 085 065 5746 voor indicaties.
Wilt u een defect buiten de garantieperiode retourneren? Dan is het mogelijk dat een deel of alle kosten door worden berekend naar u, wel vragen wij eerst contact met ons op te nemen via [email protected] of 085 065 5746 voor indicaties.
Waar kan ik de artikelen heen retouren?

Compliment.nl
t.a.v. Retouren
Edisonstraat 14
8801 PN Franeker

Crediteringstermijn & verwerkingstijd

Na het verwerken van uw retour zult u geïnformeerd worden over de status en verdere gang van zaken.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument
Bij een retour binnen 14 dagen het gehele bedrag inclusief de verzendkosten teruggestort.
Facturen
Het is niet mogelijk om uw adresgegevens te wijzigen op een bestaande factuur.
Zakelijke klanten ontvangen bij bestelling geen factuur maar een pakbon. Een factuur is later opvraagbaar via [email protected]

Wat zien wij als een gegronde klacht?
Deze is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet of door nalatigheid
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

Lege batterijen en accu’s die je via Compliment.nl hebt gekocht, kun je gratis retoursturen. Stuur een mail naar [email protected] voor meer informatie.

Heb je vragen? Wij helpen je graag verder. Gebruik hiervoor onderstaand formulier of mail naar [email protected]
Bellen mag natuurlijk ook! Telefonisch zijn we bereikbaar op telefoonnummer 085 065 5746. 

Contact

Toon prijzen incl. btw.