Veel gestelde vragen

Verzending:

Wanneer krijg ik mijn bestelling geleverd?
Op een werkdag voor 12:00 besteld,  de volgende dag in huis. Bestel je in het weekend of vrijdags na 12:00? Dan ontvang je het pakket dinsdag.

Is het product wel op voorraad?
Bij specifieke producten of grote hoeveelheden kan het zijn dat een product niet op voorraad is. Tijdens werkdagen wordt er dan nog dezelfde dag contact met je opgenomen en krijg je informatie over de nalevering of een voorstel voor een alternatief artikel. Uiteraard is het dan ook mogelijk om de bestelling dan alsnog te annuleren.

Waar leveren jullie?
Door heel Nederland (inclusief Waddeneilanden), Belgë en Duistland. Op aanvraag is het ook mogelijk om naar andere landen te versturen. Stuur in dat geval een mail naar service@compliment.nl

Wat zijn jullie leverkosten?
Boven de €95,- rekenen wij geen verzendkosten. Dit geldt voor alle landen (België, Nederland en Duitsland). Onder de €95,- vragen wij een bijdrage in de verzendkosten. In Nederland is dit €5,95, Belgë €8,95 en Duitsland €9,50.

Op zaterdag is ons bedrijf niet geopend.
Dit is geen probleem, wij doen maandag gewoon weer een nieuwe poging.

Wat is de levertijd naar België?
Die is hetzelfde als in Nederland. Dus voor 12:00 besteld, de volgende dag in huis. Behalve in het weekend.

Hoelaat wordt het pakket geleverd?
Je ontvangt een dag van tevoren een track-and-trace nummer. Op de website van PostNL krijg je dan op de dag van bezorging een tijdsslot waarin de bezorger langs komt. Tip: vaak wordt het bezorgd door de vaste PostNL bezorger. Die komt vaak rond dezelfde tijd. 

Wie is jullie vervoerder?
PostNL en bij grotere leveringen Hoekstra Sneek.

Betalen:

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
iDEAL, betalen via overschrijving, Bancontact of achteraf via factuur. Alle betaalopties zin gratis!

Wanneer ik kies voor Betalen achteraf, dan krijg ik een foutmelding / kom ik niet door de kredietcheck.
De kredietcontrole wordt uitgevoerd door onze partner Billink, zij kijken op dat moment naar een aantal variabelen zoals hoogte bestelbedrag, locatie, etc. Hier zit een bepaalde mate van willekeur in. Wanneer u niet door de automatische kredietcontrole komt, kies dan voor de optie 'vooruit betalen'. Mail dan vervolgens naar service@compliment.nl en wij doen dan een handmatige controle. Wanneer u hier doorheen komt behandelen wij de bestelling als een bestelling met betalen achteraf.

Ik heb nog geen factuur ontvangen?
Heeft u gekozen voor betalen achteraf? Onze betaalpartner Billink regelt dan de facturatie. Zij sturen 10 dagen na de bestelling een factuur. 
Gekozen voor iDEAL? Wellicht hebben wij een verkeerd mailadres. U kunt eenvoudig een nieuwe factuur opvragen via service@compliment.nl

Retourneren

Mag ik mijn artikelen retourneren?
Wij zijn in principe erg flexibel in het retourneren van artikelen. In geval van twijfel mail gerust naar service@compliment.nl. Wij kunnen het geld niet retourneren in geval de verpakking of product is beschadigd of als er sprake is van een korte tht. 

Hoe kan ik iets retour sturen?
Producten retour sturen kan binnen 30 dagen naar onderstaand adres. Stuur daarnaast een mail naar service@compliment.nl met daarin het ordernummer en het product wat je retour wilt sturen. Wanneer het product onbeschadigd is en in de originele verpakking dan krijg je je geld retour. Ons retouradres is:


Compliment.nl
afd. Retouren
Edisonstraat 14
8801 PN Franeker

Korting

Wij zijn een goed doel?
Goede doelen ondersteunen we graag maar houd er rekening mee dat we (dagelijks) veel aanvragen krijgen. Mail je wens/voorstel naar  service@compliment.nl en je krijgt een reactie retour.

Wij gaan heelveel bestellen?
Onze prijzen zijn standaard bijzonder scherp. Wanneer je echter van plan bent om in grote hoeveelheden te bestellen dan doen wij graag een controle of een reductie mogelijk is. Mail de gegevens van de bestelling dan naar  service@compliment.nl.